
Deze website gebruikt cookies. Door gebruik te maken van deze website, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies.
Voor vragen kunt u contact opnemen.
0591 - 239 019 of bel/app naar Tel. +31 (0)6 573 712 51
E-mail:
info@hybridespecialistemmen.nl
Gereviseerde versnellingsbak + mechatronic rijd als nieuw!
. Wij bieden een uit een lopend revisieprogramma voor alle bekende “problemen”. U kunt bij ons terecht met de volgende type DSG versnellingsbakken: DQ200, DQ250, DQ380, DQ381, DQ400, DQ500, DL382 en DL501. โ๏ธ๐ #Autoreparatie #Versnellingsbak #DSG #Reparatie #Auto #Problemenopgelost
Wij maken uitsluitend gebruik van originele VW AG onderdelen, en fabrieksleveranciers als Luk, Borgwarner en Vitesco. En maak dus geen gebruik van (Chinese) aftermarket-delen. Wijhebben een groot aantal revisie-onderdelen op voorraad, zodat u snel weer op weg bent. Wij gaan voor de beste kwaliteit en gebruiken hiervoor alle speciale gereedschappen, machines en fabrieksdocumentatie. Wij zijn in het bezit van unieke testapparatuur om onze gereviseerde producten uitgebreid te kunnen testen.
Veel voorkomende problemen:
DQ200 (0AM)
- Rijdt niet weg direct na starten
- Rijdt helemaal niet
- Storing “Wagen alleen in P verlaten”
- Trilt met wegrijden
- Geluid in 5de en 6de versnelling
- Aandrijving valt weg na 15 minuten rijden
- Bonkt met schakelen
- Alleen even of oneven versnellingen.
DQ250 (02E)
- Achteruit versnelling niet mogelijk
- Slipt bij volgas
- Alleen even of oneven versnellingen- Geluid in 6de versnelling
- Noodloop na wegrijden.
DQ381 (0GC)
- Bonkt met schakelen
- Alleen even of oneven versnellingen
- Storing ingeschakeld, doorrijden mogelijk.
DQ400 (0DD)
- Start niet of rijden niet
- Foutcode: p086700 drukverlies, p288400 aansluitkoppeling staat open, P07A500, lammellenkoppeling 1, lammellenkoppeling 2, geen communicatie regelapparaat
- Rijdt alleen elektrisch
- Storing na wegrijden
- Bonkt met overschakelen van elektromotor naar brandstofmotor.
DQ500
- Rijdt alleen in even of oneeven versnellingen
- Rijdt helemaal niet meer- Differentieel defect (uitgesleten)
- Trilt metrijden weg Een overzicht van veel interessante foutcodes:
DQ200 (0AM) - P17BF - Overbelastingsbeveiliging hydraulisch pompsysteem - 06079 - Hydraulische pomp, spelingsbeveiliging - P1895 - Voertuig kan niet bewegen - P189C - Functiebeperking vanwege tekorten drukopbouw - 06293 - Functiebeperking vanwege drukval - P0841 - Transmissievloeistofdruksensor/ schakelaar 1 - P072B - Zit vast in versnelling R - U0101 U0103 - Geen communicatie
DQ250 (02E) P2711 - Onverwachte mechanische uitschakeling van de versnelling P0701 - Transmissiecontrolesysteem, signaal oplosbaar P0715 - Versnellingsbak ingangssnelheidssensor G182, fout in elektrisch circuitP0722 - snelheidssensor G195, geen signaalP1604 - fout in mechatronische moduleP1740 - automatische temperatuurbewaking (G509)Andere mogelijke foutcodes:
P0735 P0746 P0756 P0761 P0766 P0771 P077 6 P174 6 P1813 P1814 P18 15 P1818 P1819 P1820 P1823 P1824 P18 25 P1828 P1829 P18 30 P1833 P 1834 P1835 P1838 P18 39 P1840 P2732 P1828 P1829 P1830 P1833 P1834 P1835 P1838 P1839 P1844 P2 732 DQ381 DQ38 0 (0GC 0DL) P1735 00 –
Koppelingspositiesensor 1 – elektrische foutP1736 00 – Koppelingspositiesensor 2 – elektrische foutP0C2B00 - Hulpsysteem Regelmodule transmissievloeistofpomp - Feedbacksignaal.
DQ400 (0DD)- 30097 – Transmissiedrukvloeistof - P086 7 – Functiebeperking vanwege lage druk - P07A5 K2 zit vast in gesloten - P07A3 K1 zit vast in gesloten DL501 (0B5) - P179E - fout rijpositiesensor - P0700 - Storing transmissieregelsysteem - P17D8 - Koppelbegrenzing vanwege koelstemperatuur - P0726 - Toerentalsignaal van motorregeleenheid, ongeloofwaardig signaal - P174B - Klep 4 in subversnellingsbak 1, elektrische berging - P174F - Klep 4 in subversnellingsbak 1, elektrische fout versnellingsbak 2, elektrische berging - P179C - Hoofddrukklep
elektrische fout - P179D - Elektrische fout koelvloeistofolieklep - P174C - Klep 2 gedeeltelijke transmissie 1 Elektrische fout - P174A - Klep 3 in subversnellingsbak 1, elektrische fout - P174E - Klep 3 in subversnellingsbak 2, elektrische fout - P1740 - Koppeling temperatuur monitoringHeb jij vragen over onderhoudsadvies . Of klachten met uw DSG versnellingsbak? Neem dan vrijblijvend contact met ons op.
Vanaf nu kunnen wij de DL501 TCU's met defecte connector als gevolg van koelvloeistof lekkage repareren! Niet meer nodig om de TCU compleet te vervangen!
DSG diagnose , kijken of het bij ons goedkoper mogelijk is.